søndag 9. mai 2010

Dobbelkino

Dagen startet som planlagt med en joggetur. Jeg kan også komme med en godnyhet til alle som har ventet på sommeren: det ble for varmt å jogge med treningsjakka mi! Kom meg rundt den lille runda mi på 20 min og fikk til og med blodsmak i munnen når jeg nærmet meg "målstreken". Etter det gikk jeg ut i hagen og tok like gjerne noen spensthopp. Hvorfor ikke liksom? Det ble også planken og noen sit-ups på Pappas lite brukte Ab King Pro. Og riktignok hadde jeg det gøy når jeg trente med å forsøke å slå til alle ninjaene som kom mot meg og skulle skade meg (ps2), så forventer virkelig at grevinnehenga mine skal forsvinne i løpet av sommeren.

Resten av dagen skulle gått med til å lese samfunnsvitenskapelig metode, men den gang ei. I stedet fikk jeg sett både Pocahontas 1 og 2, og brukt litt tid på å deppe og synes synd på meg selv (må jo få lov til det noen dager innimellom). Planen min om å lese mye til eksamen i kveld gikk også skeis da Mamma hinta om at hu ville på kino. Ser ut til at vi ender opp med å se to jentefilmer i kveld. Den første er Remember Me, med vampyrkjekkasen fra Twilight, og den andre er the Last Song med Miley Cyrus. Skulle tro jeg hadde vokst fra meg sånne klisje-filmer, men av og til trenger jeg nok dosen min med det. For hva er vel bedre enn en lykkelig slutt? Skal gi dere en liten anmeldelse av filmene senere.

Ingen kommentarer: