torsdag 20. mai 2010

Sprø?

Er jeg sprø eller bare virker det sånn? I løpet av morgentimene har jeg i samsvar med en venn plutselig bestemt meg for en liten utenlandstur. Dårlig timing? Ja. Dyrere enn det kunne vært? Ja. Skummelt? Ja. Kort frist? Ja. Fantastisk? JA SELVFØLGELIG!!!

Allerede på søndag tar jeg turen over et lite vann for å ha noen fine dager avslappet på både et kjent og noen ukjente steder. Er alltid fint å komme tilbake til dette stedet, og nå får jeg forhåpentligvis sett det fra en litt annen side enn tidligere og gjort noen nye ting. Når er avreisen? Søndag kveld såklart! Tror dette er den mest impulsive turen jeg noengang har tatt, men ser på det som en svært positiv ting. Det er ingen lang tur jeg skal på, så jeg er tilbake igjen i Norge allerede på onsdag kveld. For å holde på mystikken velger jeg å ikke avsløre den hemmelige destinasjonen og det er bare noen ytterst få som vet om den. Får se hva jeg avslører når jeg kommer hjem, men tror egentlig at en skal kunne beholde noen hemmeligheter her i livet.

Kos der i helga alle sammen! Nå får jeg prøve å konsentrere meg om lesing til eksamen, selv om det kan bli vanskelig pga at jeg gleder meg så utrolig mye, og ikke minst trenger, denne turen.

3 kommentarer:

Tone sa...

Man trenger av en eller annen grunn ofte å gjøre noe impulsivt når man har blitt singel. Da det ble slutt mellom Christian og meg den gangen for mange år siden, så klipte jeg plutselig av meg ca halvparten av håret:p Har ikke hatt så kort hår siden jeg var 8 eller noe! Hehe.. Kos deg masse med turen din, man må være litt vill og gal innimellom:)

Iris sa...

Ja Nina, du er helt klink kokkos! ;) Men det er bra innimellom...

Tone sa...

Forresten.. Tusen takk for invitasjonen på lørdag, men vi kan nok ikke komme=/ Håper dere koser dere!