søndag 9. mai 2010

Morgenfugl!

De siste dagene har jeg igjen våknet grytidlig hver morgen, noe som jeg nå setter pris på. Får fort litt mer ut av dagen føler jeg. Nå har jeg akkurat stått opp, rydda vekk etter grillinga her i går (blir MYE oppvask når det er grilling hos familien Tonning), og sitter kun og venter på at frokosten skal synke såpass langt ned at jeg kan jogge meg en liten tur. Ja for jeg prøver meg nemlig på å trene litt igjen. Ble ganske så støl etter joggeturen på onsdag, og overraskende nok var det litt herlig å være støl igjen. Planen er å avslutte med en times spilling med eye toy til playstation 2. Har funnet ut at hvis jeg skal trene, så må det være gøy, og det er jo eyetoy-spillene. Hvor god trening det er kan sikkert diskuteres, men det er i hvert fall bedre enn å sitte i sofaen.

For dere som ikke vet hva eyetoy er så kan det enkelt sies at det er et kamera som oppfatter bevegelser du gjør, slik at du selv er kontrollen som styrer spillet. (Var det forståelig?) Det vil i hvert fall si at du må bevege på deg for å drepe motstanderne og litt sånt no. Det spillet jeg har nå er et barnespill, men etterhvert tenkte jeg å kjøpe noe som går mer ut på kampsport. Gøy er det i hvert fall, og skal love at jeg blir god og varm av det også.

Ha en fin dag alle sammen, og benytt dere av det fine været!

2 kommentarer:

Iris sa...

Så flink du er Nina! Det er viktig å ha det gøy når en trener også :)

Grete sa...

Du er kjempeflink :-) vi har vært ute og gått i to og en halv time oppe ved Rustankollen og det var også deilig. Tror jeg vil kjøpe meg et sånt spill du har ;-)