onsdag 26. mai 2010

Yahoooo!

Jeg kommer til aa bli DEN MC-rypa... Finnes ikke noe bedre enn aa sitte bakpaa en stor motorsykkel akkurat naa. Selv ikke naar den gaar saa fort at jeg vet at jeg dor hvis noe skulle skje (Mamma, du faar bare overse dette og late som om du ikke vet noenting om det). Kommer til aa savne lyden av motorsykkelen som kommer kjorende i det fjerne. Neste gang jeg kommer hit har jeg dessuten blitt lovet at haggis skal staa paa bordet, saa det kan jo bli eeeh... interessant? skummelt? en opplevelse!

Dessverre ble det ikke noe av mye av det jeg hadde planer om aa gjore her pga vaer og at det er alt for lyst ute, men helt aerlig, saa kunne jeg vel nesten ikke hatt det bedre enn jeg hadde det i gaar! Italiensk mat, plutselig en del av en pub crawl, spokelseshistorier, eldgamle bygninger paa alle kanter.

I dag tidlig dro jeg ut til en by ved kysten for alle andre i landet engang hadde vurdert aa vaakne, og bare gikk tur langs stranda. Her ute paa landsbygda er jeg omgitt av hus akkurat slik som det huset til Iris i filmen the Holiday. Fantastisk! Bare maa faa meg et hus som dette naar/hvis jeg flytter hit for aa ta master.

Mer info kommer senere. Kommer hjem sent i kveld og faar forhaapentligvis sett Mamma paa flyplassen i akkurat 2 min foer hu drar dit jeg kommer fra.

Cheers!

1 kommentar:

Grete sa...

hehe...ja jeg bare overtar der du slapp.....jeg blir vel også hentet av motorsyklisten ;-)