lørdag 20. februar 2010

Mr. Fugl

I både TA og Varden står det i dag om trakassering av en lærer på Skien vgs. Du kan lese saken her. Dette vekket selvfølgelig interessen i meg, hvem kunne denne læreren være? Jeg vil bare starte med å si at jeg absolutt ikke støtter verken facebook-gruppen eller telefonsamtalen til denne læreren. Hobby-detektiven i meg måtte derimot inn og søke opp facebook-gruppen for å få med meg hvem dette kunne dreie seg om. Jeg skal innrømme at jeg ikke ble noe særlig sjokkert, noen og enhver har vært irritert og i småkrangler med læreren det dreier seg om, slik det dessverre for han er når en har stillinger som fører med seg de oppgavene han har på jobben sin. Dette vil jeg tro de fleste andre som har gått på Skien vgs kjenner igjen. Selv om han kan være en plage for noen (selv om han rett og slett bare gjør jobben sin), så har han jo ikke fortjent dette. For de som ikke har forstått helt hvem det dreier seg om, se litt på overskriften en gang til og så har du etternavnet.

Men så over til noe helt annet! Jeg må få lov til å gratulere verdens koseligste jente med å endelig ha blitt mamma!

1 kommentar:

Tone sa...

Jeg har sett den gruppen.. Så utrolig tåpelig! Riktignok er det kanskje feil av Mr. Fugl å la en sånn sak få konsekvenser på skolen, men samtidig så er det så vanvittig dumt gjort av vedkommende som ringte at han gjerne kunne blitt utvist lenger for min del. Det handler jo om vanlig folkeskikk!