mandag 1. februar 2010

London isn't calling

Etter mye prating fram og tilbake, og en ganske lang ventetid på svar fra kontakten vår i London, tok Siri og jeg en avgjørelse som føltes mye større og viktigere enn den egentlig er. Vi valgte å avlyse turen vår til London. Det var Jonas' perm fra militæret, lite tid til å ta en tur over bekken, og lysten på å spare pengene til en senere litt større reise som veide tyngst for min del. Når Siri samtidig var enig i at dette kanskje ikke føltes helt riktig nå, var det slik det endte. Noen ryanair-billetter fattigere (de er jo tross alt ikke så dyre uansett), og med en annonse på finn.no for å bli kvitt transportkortene jeg hadde insistert på å kjøpe, ser vi nå fram mot en uke her i Bø. En uke med kjæreste og premiere på studentrevyen står heller på planen for min del, i tillegg til ettårsdagen til verdens største kjekkas (som forøvrig gikk laaaaangt alene over stuegolvet i går). Det er litt merkelig å tenke på at jeg nå faktisk har avlyst min første reise noensinne! Hvis noen har lyst til å overta transportbillettene som varer i perioden 7. - 13. feb, er derfor bare å si ifra!

4 kommentarer:

Tone sa...

Åå, også London som er så gøy! Men jeg må jo si at det var mye som talte for å bli hjemme også..:)

Anonym sa...

Hva er en transportbilett?? Håper det blir en fin uke hjemme. Kanskje vi sees om jeg får bestemt meg for hva jeg gjør?

Kat.

Marthe sa...

Sv: Ja men jeg har liksom vent meg til den merkelige stilen hennes :P men hvem vil ha gult hår? :P

Ååh, London som er så fantastisk. Men kan jo skjønne argumentene! ;)
Jeg reiser til London 28 mars, og gleder meg som en liten unge :D

Bjørg 47 sa...

Helt utrolig, og hvor er reiselysten ??? og jeg som tenkte du skulle får med deg noen fotoblader til meg !! Sukk !! Hyggelig at du følger tantes blogg !!