lørdag 20. februar 2010

Støl på feil sted?

For noen år siden kjøpte faren min seg et treningsapparat som heter Ab King Pro. Jada, typisk tvshop-apparat. Dette er altså for å trene magemusklene, dere kan se en reklame for den her. Den er faktisk brukt hyppig også (som et sted å legge klær som skal strykes vel og merke).Ettersom vi hadde en storopprydding i huset her en dag ble klærne fjernet fra denne, og det var på tide å faktisk la den føle at den var til litt mer nytte. Jeg trena på den i fem minutter i går, og i dag er jeg støl. Men ikke støl i magen, neida. På tre forskjellige steder i bena, og kjenner det ikke i magen i det hele tatt. Hvordan blir man støl i beina av noe sånt da? Jeg har jo ikke drevet med noe annen trening. Skal love dere at det ikke bare var greit for de støle og ømme musklene mine å traske gjennom snø på postruta mi i dag.

Vanligvis er jeg utslitt og i dårlig humør når jeg har hatt en arbeidsdag som denne, preget av dårlig føre og relativt mye post. Når jeg i tillegg satt fast idet jeg skulle snu i en blindgate trodde jeg at hele dagen ville bli ødelagt for meg. Jeg klarte nemlig den store kunsten å få bilen på tvers i en smal gate, med en snøfonn og autovern helt inntil bilen foran, og en thuja-hekk og liten bakke bak. Heldigvis kom en kjekk prins og reddet meg, og vi fikk tilslutt bilen løs. Og selv om jeg tapte mye tid på det, og så overtida strømme på, så var ikke dagen ødelagt. Tror jeg har savnet jobben min en del mens jeg var i Argentina, det finnes jo ikke en dårlig dag på jobb for tida.

1 kommentar:

Iris sa...

Du vet det er overkroppen som skal løftes opp, ikke bena;)