torsdag 29. april 2010

flink skolejente

Jeg hadde nok litt høye forhåpninger med tanke på spansk skriftlig. Spesielt når jeg fikk verbtidene inn i hodet i dag tidlig. De tidligere eksamnene var jo så lette, og så kom denne med noen teite oppgaver som jeg egentlig ikke hadde lest så mye på. Måtte dessuten slite meg gjennom spansk-norsk ordlista for å finne ordet for tåke, noe som tok litt ekstra tid. Kvart på elleve var jeg derimot ferdig og satte i gang med oppgaven i foretaksstrategi. Temaet mitt i den oppgava var Posten, og jeg tviler på at det er så mange postmenn som har så innsikt i sin egen bedrift og analysert hver minste lille ting så mye som det jeg har. Oppgava ble i hvert fall ferdig og endte på hele 13 sider. Rakk akkurat å levere den i skranka på skolen før damene der stengte. Alternativet var jo å dra opp igjen til Bø igjen i morgen bare for å levere oppgaven. Nå derimot har jeg muligheten til å slappe av og sette meg ut i sola med Dan Brown. Skal love dere at jeg har lengta etter det!

Er det forresten noen som har en god oppskrift på noe godt jeg kan teste ut i kveld?

2 kommentarer:

Iris sa...

Jepp, en pose med brownies, en med sjokolademousse og skokoladeglasur. Brownie lages etter oppskrift, deles i to (enten på langs eller på tvers. Det kan være litt vanskelig å dele den i høyden) Fyll den med sjokolademousse og ha på glasur. Nam nam!

Tone sa...

Så flink du er! Jeg er imponert:)

Sv: Ved siden av (eller under i noen tilfeller) hver video er det en boks som heter "Embed", eller "Innbygg" hvis YouTube plutselig har blitt på norsk hos deg også. Trykk på koden, så får du opp diverse alternativer både på størrelse og farge. Velg de du vil ha, og kopier koden. Lim den inn i innlegget, og vips så er videoen der:)