tirsdag 13. april 2010

Pakke med klær

I dag ble jeg overrasket av en pakke som kom med Posten. Jeg visste jo at den ville komme, men hadde glemt den bort litt. Er så fornøyd med noe av det i pakka at jeg bare må dele det med dere.

Hovedgrunnen til at jeg bestilte disse varene fra ellos er disse nydelige skoene:

De ble bestilt i str 36 og de passet perfekt, frykter at det blir noen i litt andre farger også. Gulfargen var sånn som jeg liker den, helt knall!

Jeg så egentlig etter en badedrakt, men falt heller for denne bikinien (så får jeg se mer etter badedrakt når sommeren er litt mer i gang):

Dessverre fulgte ikke kroppen med på kjøpet, og heller ikke brunfargen.

Det siste kjøpet denne gangen var mislykket rett og slett.

Denne er jo fin i seg selv. Ble overrasket over hvor tynt stoffet var. Knappene var litt harde å få opp, men det er vel noe som går seg litt bedre etterhvert. Problemet med denne var at den var en str for stor, og uansett ikke passer godt på ei som ikke har B eller C-cup. Tror nok denne går ganske kjapt i retur, men skal prøve den en siste gang før den blir sendt tilbake.

Ingen kommentarer: