fredag 9. april 2010

update

Da var legebesøket overstått, og legens svar på dette er at jeg har begynt å tenke på hvordan jeg puster og så har jeg endra pustesettet uten å være klar over det selv. Jeg må derfor sitte og konsentrere meg om å få endret det tilbake igjen. Så det var jo altså noe :P Var i hvert fall ikke noe ulyd fra lungene, og røntgen-bildene av lungene fra desember var jo bra, så da får jeg bare satse på at dette går over etterhvert og jeg kan bli mettet på luft igjen.

Nå har det vært stille på den fronten at det ikke har skjedd noe sosialt på en stund, og så kommer det en helg der alt plutselig skjer samtidig. Det er bloggtreff (som jeg dessverre fant ut at det absolutt ikke ble tid til), jeg har et tilbud om å dra på tiurleik (telttur uten telt for de som ikke henger helt med) og nå også en fest med gjengen. Denne helgen skal jeg jo også skrive ferdig oppgaven i foretaksstrategi. Tidspress er noe jeg aldri har likt, men fordelen er at oppgavene blir skrevet av det. Hvis noen vet om hvordan en best mulig kan være på to (eller tre) steder samtidig, så er jeg åpen for tips!

1 kommentar:

Iris sa...

Det hørtes faktisk logisk ut det legen sier... Hvis jeg konsentrerer meg om hvordan jeg puster føler jeg ofte jeg ikke får nok luft, halt til jeg glemmer å tenke over pustingen...

Lykke til med oppgaveskriving!