fredag 23. april 2010

Olabuksemas

Jeg har en fantastisk nydelig lys jeans som jeg kjøpte i fjor sommer. Sånn typisk tights, med det unntaket at det ikke er stretch i den. Den var riktignok litt trang i fjor også, men fikk den jo fint på meg. Nå ser jeg hva Argentina har gjort med meg. Største problemet denne gangen var leggene! Jeg har fått de store feite Tonning-leggene som tanta mi alltid klager over. Dere skulle sett meg der jeg sto og vrei meg for å få på meg buksa, det var jo den jeg hadde planlagt i hele to dager at jeg skulle ha på meg akkurat i kveld. Skal love dere at "Bonus" lo fælt når hu fikk se puddingen (eller fleskesausen som den har blitt kalt etter et spill Alias i påska) min hengende over buksekanten. Hvilken bukse skal jeg bruke når denne ikke passer lengre? Det finnes jo ikke noen mer perfekt bukse. Jeg har en substitutt-bukse i mørk denim, men den har alltid vært trangere enn denne, så jeg vet ikke lengre om jeg tør å prøve den på.

Så hva sier dere? Skal jeg beholde disse buksene i håp om at litt trening får meg inn i dem igjen en eller annen gang, eller skal jeg ta et tårevått farvel med dem? Jeg mener det: det er det beste buksekjøpet jeg noengang har gjort! (Og rumpa mi ser perfekt og snerten ut i den...)

Ingen kommentarer: