fredag 30. april 2010

Free hugs!

Jeg har tidligere skrevet om bevegelsen rundt "free hugs", og møtte jo også på en mann som delte ut nettopp dette i Buenos Aires. Har SÅ lyst til å prøve meg på det selv, men føler at lille Skien er litt for lite sted med litt for mange kjente folk til at jeg ønsker å bli sett på som særingen som står og deler ut gratis klemmer. Derfor har jeg bestemt meg for at det blir minst en gang med dette når jeg kommer meg til Italia, sannsynligvis på en av de store piazza'ene i Firenze. Håper også på å få kommet meg en tur til Glasgow i løpet av høsten, så kan jeg forsøke det der. Eller kanskje på Køben-turen jeg skal ha i løpet av høsten den også. I morgen, på 1. mai, oppfordres det i hvert fall til at alle skal dele ut ekstra mange klemmer. For litt inspirasjon, sjekk ut videoen:

Ingen kommentarer: