torsdag 22. april 2010

Når du smiler til verden..

smiler verden tilbake til deg.

I dag tidlig fikk jeg den beste telefonsamtalen! Det var ei dame fra et forsikringsselskap som kunne gi meg pris på forsikring hos dem. Den totale summen for reiseforsikring, bunadsaforsikring og bilforsikring er 2000 kr billigere der enn det KUN bilforsikringen min er hos nåværende forsikringsselskap. Dvs totalt 3500 kr billigere enn det totale forsikringsbehovet mitt ville kostet der jeg har forsikringene mine nå. Og bare vent, det blir bedre! Hold dere fast nå! Jeg får også i denne banken tilbakebetalt ungdomstillegget (såklart etter å ha kjørt skadefritt)!!!! Det føles for godt til å være sant. Der kan jeg sitte med totale forsikringer på snaue 6000 kr i forhold til en bilforsikring på 7900 kr. Hvor er haken ved dette? Helt ærlig så vil jeg ikke vite det, men jeg får vel bare vente og se til tilbudet med all informasjon kommer i posten (forhåpentligvis) i morgen. Kjenner at jeg får gode og herlige grøsninger på ryggen. Jeg kan ha en bilforsikring med delkasko for under 5000 kr i året!!

Men nå som dagen først har startet så bra og jeg har ekstremt mye ekstra energi i kroppen (jeg har faktisk hatt lyst til å jogge i dag, så det sier jo nok om dagens energi og humør) skal jeg sette i gang med å analysere Postens konkurransestrategier. For de av dere som nå tror at jeg er en hakkende gal person, så vil jeg bare klargjøre at dette er en skoleoppgave og ikke en av mine fritidsaktiviteter. Hasta luego!

3 kommentarer:

Bjørg 47 sa...

Så bra, Nina, godt det kan være slike dager, også !!! Vi fikk redusert strømregning på hytta fordi strømmen angivelig hadde vært borte noen dager !!!!1 Det vet da vel ikke vi som ikke har vært der på en stund !! Men greit nok med redusering !! Det jeg mente med link, er å 'utheve' linktittelen, slik at ved å trykke på den midt i teksten, da kommer den opp hos 'leseren'. skjønner ?? Når jeg skriver Aud på Dal, skal du kunne klikke på navnet og får den 'opp'.

Ha en ellers fin dag, hilsen ei tante

Marthe sa...

Det høres jo veldig bra ut spør du meg! :) God deal!

Grete sa...

Du er sååå flink til å sjekke priser og ta ansvar, ikke mange på din alder som gjør det skal du vite. Deilig med energi også, håper du tok den joggeturen som du hadde lyst på ;-)