torsdag 10. september 2009

adr, tlf og dagene som flyr

Nå blir det først litt praktisk info:

Hvis noen ønsker å sende meg noe som helst post av noe slag sendes dette til
Nina Aas Tonning
Pichincha 1035
1219 San Cristobal
Buenos Aires
Argentina

Jeg har med min norske tlf hit, den fungerer fint, men ligger som regel på rommet. Det er kun norsk pris for å sende mld til denne. Ser at det er en del som har ringt meg siste dagene uten at jeg har sett dette, men pga et teit system får jeg bare opp at et skjult nummer har ringt meg. Har hørt fra de andre at en ikke får opp hvem som har ringt, selv om personen ikke har skjult nummer. Derfor: har du ringt meg og venter at jeg skal ta kontakt tilbake, send en mld og si ifra hvem du er!

I går hadde jeg min første fridag utenom helgene, det var nydelig å kunne slappe av. Eller slappe av gjorde jeg ikke, var først shopping for å finne treningsbukse da jeg hadde levert nesten alt av klær på "lavanderia" for vask, så var det bort på et treningssenter ved skolen. Skulle være med på en time med "latinos", tok meg to min før jeg fant ut at dette ikke var helt min greie og snek meg ut. Trente likevel 20 min på mølla og 30 min på diverse for magemusklene. Etter treningen var det ut på shopping igjen. Det som skulle være bare innom noen få butikker, endte opp med å bli en fire timers shoppingtur. Fikk handlet litt gaver og litt klær osv. Dagen i går var planlagt å bruke på lesing, men det ble droppet. I dag hadde vi forelesning med Christian Tiscornio, "sjefen" vår her, han sa ganske mye som fikk meg til og tenke annerledes på bedrifters veldedighet og lignende.

Karin og jeg prøvde oss på en liten rundtur på universitetsområdet, men endte opp med å gå oss litt vill og kom for sent til timen. Etter skolen i dag, var det et kafebesøk på vei hjem og mathandling. Ellers skyping (fikk sett både Mamma, Lisbeth, Jonas og Magnus).

I dag har lillegutten min bursdag! Han er 7 mnd i dag! Feliz felicitaciones!

Ingen kommentarer: