søndag 27. september 2009

oppgave, oppgave og atter oppgave

At det skal være så vanskelig å få ferdig en liten oppgave. Tror jeg må ha skalla en gang for mye i køyesenga her sånn at jeg har mista hele evnen til å kunne konsentrere meg. Nåja, jeg har i hvert fall hatt pensum innen nær rekkevidde hele dagen, så jeg har i hvert fall ikke nedprioritert oppgava fullstendig. Fikk en smule panikk da den relativt nye PC'en kræsja tidligere i dag, og jeg kom på at jeg ikke hadde backup av oppgava. Etter godt tips om å fjerne batteriet funka PC'en igjen, og backup ble tatt umiddelbart. Så nå har både psyken min og Pc'en det bra igjen.

I dag er det regnvær igjen, men langt ifra like kaldt som det har vært tidligere. Liker å våkne opp her og se at det hver eneste dag kommer nye grønne skudd på treet utenfor den lille verandaen vår. Gir meg et håp om en sommer.

Jeg er fortsatt frisk, tror jeg endelig kan begynne å skrike det ut nå uten å måtte banke i bordet. Har vært helt nydelig å få i seg litt mat igjen etter torturuka. Er fantastisk å kunne føle seg sulten igjen innimellom. I går var vi ute og spiste på en slags bar, nydelig pizza! Etter dette tok vi oss turen på kino for å se jentefilm deluxe: "the timetravellers wife". Passe grei film, som endte bedre enn den starta. Var en koselig kveld som endte rett i drømmeland da jeg kom hjem rundt halv to.

Ingen kommentarer: