mandag 21. september 2009

på bedringens vei?

I går kveld la både jeg og andre til at jeg begynte å få litt farge i ansiktet igjen, noe som kan tyde på at det endelig finnes et lys i enden av tunnelen. Føler meg generelt kvikkere i dag enn i går, men det er jo sikkert fordi jeg klarte å få i meg mye mat i går. Fikk i meg en nuddelpakke og innmaten på en hel baguette. Er stolt av meg selv :) Det er mer enn jeg har klart å spise på dagevis. Og det ser ut som om kroppen min var fornøyd med dietten også.

Har bestemt meg for å være snill med de andre jeg bor med og kjempe meg til en dusj i dag, etter å ikke ha hatt energi til å dusje på flere dager nå. Skal uansett bli deilig å få et hår som ikke står av seg selv igjen. Satser bare på at det er noe varmtvann i en av dusjene, hvis ikke tror jeg det er nødvendig å utsette dusjen en dag til.

Mitt andre mål for dagen er å komme meg til vaskeriet slik at jeg har noen klær å velge mellom, samt å komme meg alle tre kvartalene til butikken for å kjøpe masse gele og gatorade! Trenger noe med smak på i en ellers ganske smakløs diett.

I dag, 21. september er det den første vårdagen. Da drar små og store argentinere ut i parker for å grille og virkelig feire at våren har kommet. Vi skal selv feire med grilling her i Pichincha-huset, noe som sikkert blir koselig. Nå er det snart forelesning, heldigvis her hjemme, så da skal jeg forsøke å delta men passe på å finne en plass nær trappa ned igjen. Er viktig for meg å få med denne og morgendagens forelesning pga at gruppeoppgavene til gruppa mi skal handle om nettopp emnet vi har med denne foreleseren. Men er jeg syk, så er jeg syk.

Ingen kommentarer: