fredag 18. september 2009

småredd for helsa

Når jeg først kommer med et innlegg, kommer det fort et til. Jeg tok nå taxi til der jeg skulle møte jentene, bare for å ta taxi hjem igjen. Mat er tydeligvis ikke tingen for meg nå, så fort vi nærmet oss en restaurant kjente jeg at jeg begynte å bli kvalm. Tror jeg kan sette diagnose på meg selv nå: influensa! Spørsmålet er bare hvilken type. Ryggen min tar knekken på meg nå, skulle tro det var ti elefanter som alle hopper inn i korsryggen min flere ganger i sekundet. Og jeg som aldri er syk! Hadde influensa i fjor for første gang på ti år (?), jeg blir jo bare forkjøla og slapp ellers. Nå står bøtta klar ved siden av senga og legetime ringer jeg og ordner i morgen tidlig. Joggedressen er tatt på utenpå pysjen sånn at jeg forhåpentligvis ikke skal fryse, i så fall har jeg også en nødløsning i pleddet til hu ene jeg bor med (hu er på spontantur til Iguazu-fallene, bare 20 timer unna). Nå er det på tide og ta vitaminene mine + omega 3 som Karin "farmacia" har "tvunget" på meg.

Hvis Mamma og Pappa (ev annen familie) leser dette vil jeg bare si at det er ingen grunn til bekymring, høres kanskje ut som om jeg er døden nær (noe det føles som også), men dere kjenner meg, jeg overlever alt og liker bare å syns veldig synd på meg selv når jeg først er syk. Skal oppdatere etter legetimen i morgen.

Ingen kommentarer: