onsdag 23. september 2009

snart en mnd i bs as

Var fantastisk å endelig få tatt seg en dusj i går, formen var så bra når jeg våknet at jeg tenkte det bare var å trosse frykten for kun kaldt vann. Skuffelsen var likevel stor da jeg skrudde varmtvannet på for fullt og det likevel bare var kaldt vann. Jaja, da får det vel bare bli en kort dusj da. Men så, midt i den korte dusjen kom alt varmtvannet jeg noengang har drømt om og jeg fikk en herlig start på dagen. Ga en liten oppkvikker på dagsformen.

Jeg er stadig ikke helt frisk, får ikke i meg like mye mat som jeg bør. Heldigvis sover jeg ikke lenger opp mot 20 timer i døgnet og mulighetene for å få gjort noe fornuftig er dermed til stede. Føler jeg har sløst bort alt for mye tid på å sove. Vet det er nyttig, men med en oppgave som skal leveres fredag (selv om jeg har fått tillatelse til å bruke lengre tid på denne), en stor gruppeoppgave som skal leveres om to uker (ennå ikke startet på) og et seminar jeg må forberede, blir de to neste ukene svært knappe. Belønningen til meg selv skal derimot bli en tur til Rio de Janeiro helgen om to uker. Da er det argentinsk helligdag på mandagen og vi har dermed en ekstra dag fri fra skolen. Helgen etter det igjen, er planen å dra med noen av jentene her til Iguazu-fallene. To helger som jeg endelig kan få litt feriefølelse og samtidig komme til enda varmere strøk.

Dagen i dag skal etter planen bestå av oppgaveskriving og forberedelse til seminar. Forhåpentligvis blir jeg ferdig med oppgaven i dag, og har hele fridagen i morgen til å sove og konsentrere meg om seminaret. Er også snakk om å ha et gruppemøte på en kafe like ved skolen om noen få timer, etterfulgt av evalueringsmøte med studielederen vår. Sola skinner og temperaturen er så bra at vi har verandadøra vår på vidt gap.

Ingen kommentarer: