søndag 6. september 2009

fotballkamp og tlf nr

II går var jeg blant de heldige 29 som fikk være med og se Argentina - Brasil på fotballstadioen i Rosario, Argentina. De andre som var med tok masse bilder jeg får etterhvert, men det kan ta tid. Begynner allerede å bli lei av å fortelle alle hvordan det var, så spør meg når jeg har kommet hjem igjen til Norge! Generelt sett var det fantastisk, sett bort fra at det endte med hjemmetap.

Har akkurat funnet ut via

http://en.wikipedia.org/wiki/Telephone_numbers_in_Argentina#Mobile_phone_calls_within_Argentina

at det er litt mer hokus pokus ang nr mitt enn jeg trodde. Du må ifølge denne siden taste +549 15 6219 0371 for å ringe meg. Hvordan det er for å sende mld har jeg helt ærlig ingen anelse om, men det er bare å utforske det for meg ved å sende meg en mld!

Ingen kommentarer: