torsdag 4. mars 2010

31,7 millioner!

Gjett om jeg skal begynne å spille lotto igjen! I hvert fall vikinglotto. Tenk å være så heldig og vinne 31,7 millioner. Da er det mange ting jeg skulle fått gjort da! Mamma og Pappa hadde blitt gjeldfrie, broren min også, for ikke å snakke om meg selv. Det hadde i tillegg fort havna en ny bil i garasjen, selvfølgelig i min egen garasje på mitt eget hus. Og før Mamma (og evt andre) rekker å kalle meg materialistisk skal jeg legge til at resten av pengene (hvis jeg hadde klart å bruke de opp) hadde gått til å reise land og strand rundt i verden. Besøkt alle nære og fjerne steder. Vært lenge nok på noen av stedene til å lære nye språk. Og må jo ikke glemme min evige drøm (og backup-plan hvis alt går skeis i livet mitt) om å pusse opp et gammelt hus/vingård i Italia, det hadde vært livet det! Dessuten ville jeg tatt mot til meg og satt meg på skolebenken på vgs igjen og lært meg hvordan man mekker på en bil. Sukk ja.. Det blir nok bare med drømmene, men tenk hvis! Men tross alt har jeg jo et ganske godt liv akkurat sånn som det er, og jeg gleder meg faktisk til å sitte der med lån når jeg om ikke så altfor mange månedene kjøper min første leilighet, tror det er en nyttig erfaring å ha trang økonomi. Når jeg tenker meg om er det bare noen ytterst få justeringer som må til for at livet mitt skal være perfekt, riktignok ikke det livet jeg alltid hadde sett for meg at jeg skulle ende opp med, men et liv der jeg kan våkne hver dag og tenke at jeg er et fantastisk menneske, at jeg er god nok og at jeg ikke har nøyd meg med noe annet enn akkurat det jeg har gjort meg fortjent til. Det overrasker kanskje noen der ute at jeg skriver nettopp dette i dag: LIVET ER FANTASTISK!

6 kommentarer:

Monica Christine sa...

Ja, det er virkelig det! Og jeg er glad for at du har den oppfatningen akkurat i dag :) Det er tross alt i dag det teller :)

Sv: Tusen takk! Jeg håper du har det bra du også? Hvordan går det med alt`?

Monica Christine sa...

Sv: Jeg forstår. Og ja, du fortjener bare det beste :) Jeg er glad for å høre at du har flere venner enn du trodde. Hold på de :) Og lykke til. Jeg er her om det er noe :)

Iris sa...

I går gikk vi sammen 3 stk og spleisa på en VinkingLottokupong, uten videre hell, men var gøy med litt spenning hvertfall :D

Grete sa...

Hmmm...jeg tror dette er dattera mi hihi

Karoline sa...

Ja det hadde vært hærlig å vunnet så mye penger ;)

Marthe sa...

Åååh ja 31 millioner hadde vært noe :) Men livet er flott uten også :)