fredag 12. mars 2010

Konsertsommer!

Jeg syntes jeg var på mange konserter i fjor sommer, men tror dere ikke det er konsert på konsert i år også?

Det starter allerede 6. juni med Whitney Houston i Stavanger (kan noen minne meg på å snart få ut fingeren og kjøpe billettene!). Videre fortsetter det i Langesund allerede 15. juni (før dette skal jeg forøvrig også ha rukket å komme meg opp på Galdhøpiggen) med selveste Willie Nelson. Sommeren toppes med Jahn Teigen, også dette i Langesund, 22. juli. Har også hørt at det kommer en stor countryartist til Stevneplassen 13. august og skal innrømme at jeg er ganske så spent. Dessverre tror jeg at jeg på de tider lever livet noen uker i Italia og Kroatia. Hadde det ikke vært for et bryllup 26. juni ville jeg også fått med meg Martina McBride (countrystjerne for de som ikke visste det).

Kan noen forresten forklare meg hvordan jeg setter inn en video i et innlegg?

Ingen kommentarer: