torsdag 25. mars 2010

post, bil og godt

Jeg har sagt det før og sier det igjen: hvordan skal jeg noen gang klare å slutte i jobben min? Vi satt og hadde et møte i dag, alle lørdagsbudene og våre to sjefer. Snakka om alt og ingenting, lo, fikk mat og drikke, og ikke minst: PÅSKEEGG! Hvor mange får et fint lite påskeegg stappet med godteri fra sjefene sine? Fram til i morgen kveld ligger dette godt bevart i den ene veska mi og venter på å bli spist opp i morgen. Må forøvrig innrømme at jeg sprakk i dag. På møtet endte jeg opp med å drikke en halvliter cola fordi det ikke fantes vann på møterommet. Det kom derimot noe godt ut av dette. Jeg fant ut at cola ikke er noe godt, og bare å finne ut det har jo gjort at dietten min har en viss virkning. Håper bare jeg føler det samme når det kommer til godteriet (selv om jeg har mine tvil og helst vil spise opp alt det jeg har kjøpt inn). Nå har jeg derimot ikke råd til å kjøpe inn mer ettersom jeg har gått til innkjøp av min sjuende disney-film på en uke og i tillegg kjøpt alt mulig tenkelig til bilen, alt fra bilvask til bokstaver som skal erstatte stedet der Baleno en gang har stått. Bilder kommer nok når bilen først er renovert. Forhåpentligvis får jeg i løpet av påska også bestilt ny motor til både visker og spyler på bakluka også, og begynt med pussing av spoileren min. Kanskje jeg nå kan bli den biljenta jeg leeeenge har drømt om å bli. Gleder meg i hvert fall til å leke meg litt med lakken til spoileren når den tida kommer.

Ingen kommentarer: