torsdag 18. mars 2010

Hvem er anonym?

Tror ikke det er noen ting som irriterer en blogger mer enn anonyme kommentarer. For all del, er koselig å få kommentarer, men har ikke vedkommende en bruker: vær så snill skriv på slutten hvem du er!

Har nå fått inn to identiske kommentarer på innleggene min om eksamnene her i Norge nå i desember. Det er altså en som har lest seg tilbake i innleggene mine, og kommentarene er som følger: "det jeg var ute etter, takk". Jeg forstår ikke mye av det. Hva var det denne personen var ute etter? Hvorfor var personen ute etter dette? Hvem er personen? Hvorfor kom personen inn på min blogg for å finne ut dette? Jeg føler meg som Hercule Poirot her jeg sitter og funderer over dette. Dessverre er nok ikke dette et mysterium jeg kan finne ut av med min mangel på PC-kunnskaper. Kanskje det ikke er mulig å finne ut av det for alt jeg vet. Hvis den personen som har lagt igjen disse kommentarene vil være så vennlig å gi et lite hint om svarene på spørsmålene ovenfor ville det gjort kvelden min mye lettere i forhold til å fokusere på oppgave i stedet for å leke detektiv. Om "anonym" ikke ønsker å gjøre dette offentlig er det bare å sende en mail til afeios@gmail.com.

1 kommentar:

Tone sa...

Aaah, jeg hater anonyme kommentarer!! Samme om de er hyggelige eller ikke, man vil jo vite hvem som har skrevet dem!