mandag 1. mars 2010

70/80-tallet!

På lørdag var det 70/80-tallsparty og 18-årsbursdag for 22-åringen Kristian. Nevnte jo at jeg hadde kjøpt det perfekte antrekket, og det funka det. Kjolen var ikke på langt nær så stygg når den satt på som det den var på hengeren og jeg har et lite håp om å være tøff nok til å bruke den igjen senere.

Skulle gjerne vist dere noen bilder av hvordan jeg så ut, men etter at en vinflaske gikk ned litt for fort glemte jeg helt bort denne lille oppgaven jeg hadde gitt meg selv og bildene som finnes av meg er enten svært lite flatterende eller viser bare halve meg.

SKulle også gjerne fortalt om alt det artige som skjedde og hvor koselig det var, men ettersom jeg tilbragte fem timer på kjøkkengolvet i en svært interessant og nyttig samtale var det vel kanskje ikke så veldig mye jeg fikk med meg av selve festen. Hvis dere ønsker å høre noe så er vel Siri mer riktig person å prate med. Vertskapet har i hvert fall fått en unnskyldning for min asosiale kjøkken-oppførsel, og en påminnelse om hvorfor jeg egentlig hadde slutta å drikke.

Som curlingentusiasten jeg er hadde jeg også blitt nesten litt småirritert for å gå glipp av selve finalen pga festen, men tror dere ikke hele gjengen satt og så på den på festen da? Fikk jeg den med meg av den grunn? Neida, fikk bare høre resultatet, til tross for at jeg og selskapet mitt flere ganger hadde forsøkt å løsrive oss fra både samtalen og kjøkkenet.

Var sterkt redusert i går, ikke så mye på grunn av alkoholen, men mer på grunn av manglende søvn. Jeg var jo klar over at vi var barnevakt og hvor tidlig han våkner, men var kanskje ikke klar over hvor sent jeg kom til å legge meg eller hvor dårlig jeg sov. Omtrent før han rakk å komme med et knyst var jeg ute av senga mi og inne hos han med en flaske med melk. Han sovna heldigvis igjen, noe jeg ikke gjorde, og morgenen begynte dermed så tidlig som klokka ni (etter å ha ligget våken i to timer).

Uansett, hadde en svært koselig kveld med en gjeng jeg ikke har sett på lenge og innså hvor mye jeg egentlig har savnet dem.

1 kommentar:

Iris sa...

Det var veldig gøy der, og du så fantastisk ut Nina! Er ikke så mange ekstra detaljer å komme med i grunn. Det beste er vel sakt på bloggen min :P

Dessuten, jeg sov godt jeg.. Du kommanderte meg jo nesten til å sove videre:P