tirsdag 15. desember 2009

flink jente!

Nå er jeg stolt av meg selv. Kjøpte jo tre olabukser i Argentina og tenkte at det var på tide å rydde plass til disse. Vi jenter er så flinke til å lure oss selv til at om vi ikke kommer oss inn i buksa nå, så går det nok om noen uker, eller måneder, eller år, vi har jo tross alt passet den buksa en gang tidligere. Nå har jeg derimot vært så flink og innsett at det av og til kanskje er best å innse fakta: hoftene mine har blitt for store! En ting er når buksa er litt for trang til at det er behagelig, en annen ting er når man ikke klarer å kneppe igjen knappen, men når man har bukser man ikke lengre får over hoftene må man innse fakta. En hel bærepose full av olabukser skal nå gis til noen heldige personer for en billig penge på fretex. I tillegg til at jeg kan glede andre med stilige bukser bør jeg jo også fokusere på at det tross alt er bedre å ha litt former på kroppen, enn å være rett som en pinne og se ut som en gutt, slik jeg altså gjorde for to år siden da de fleste buksene ble kjøpt inn.

Forresten, det er ikke bare i Argentina at livet er herlig. Livet er vidunderlig også i Skien :) Selv om det gikk dårlig på konte-eksamen i dag, men det prater vi ikke mer om ;) Fikk en glad-nyhet fra min kjære Jonas i dag, han har nå blitt korporal!

1 kommentar:

Tone sa...

Flink jente! Jeg har ikke hatt på meg olabukse siden i sommer, siden jeg eeeelsker tights. Men jeg er redd jeg kan få meg noen stygge overraskelser neste gang jeg skal ha på meg bukse..