mandag 14. desember 2009

første eksamen ferdig!

Da var semesterets første eksamen fullført (sånn sett bort fra hjemmeeksamenen min). Var koselig å se gjengen min i Bø igjen, føltes som en evighet siden. Dessverre (og kanskje ikke overraskende) var jeg ikke like strukturert med lesinga mi nå i helga som jeg hadde planer om og endte opp med å kun lese rundt 10 timer til sammen. Lærte overraskende mye i løpet av denne tida derimot. De fleste oppgavene ble besvart, og de som var unntaket hadde jeg ikke peiling på. Er begrenset hvor mye svada man kan skrive når det er matte-relatert fag også. Ble derimot overraska over hvor mye som kan gjøres bare ved hjelp av ren logikk. Gjorde sikkert halvparten veldig tungvint i forhold til hva de andre har lært, men så lenge jeg kommer fram til riktig svar går nok det greit. Tror jeg har bestått i hvert fall, men er nok en stor mulighet for at den blir tatt opp igjen. Nå er det derimot nipugging til eksamen i organisasjonsfag 1 som jeg har i morgen. Dette er en konte, dvs jeg tar den opp igjen. Forrige forsøk gikk heller dårlig (etter min standard) da foreleseren formulerte spørsmålet på en måte jeg ikke forstod. Er vel ikke akkurat det heldigste å oppleve det på eksamen. Satser på at han har skjerpa seg til nå :)

Et lite tips: kjenner dere noen som ikke har brukt bilen siden sommeren kan det være greit å tipse dem om å legge en isskrape i bilen, det oppdaget jeg i går kveld. Heldigvis kom Siri meg til unnsetning slik at jeg kunne komme meg på skolen i dag uten å fryse ihjel gående dit.

1 kommentar:

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk