onsdag 16. desember 2009

trenger mer tid!

Planen var klar: fri fra lesing på tirsdag ettersom jeg hadde hele onsdag og torsdag på meg til lesing. Unntakene var et lite besøk til legen i dag og et lite besøk til tannlegen i morgen. Det lille besøket til legen utviklet seg derimot til ytterligere besøk både på sykehus og legekontoret igjen i morgen (i hvert fall hvis jeg vil få svar før jul). På sykehuset skal de ta røntgen av hjertet og lungene mine bare for å utelukke at det ikke er noe galt der, og på legekontoret blir det tatt fullt opp med blodprøver av meg, og jeg som ikke liker sprøyter :( Ser derfor for meg mye ventetid, som ikke kan brukes på lesing pga nervøsitet. Hvordan skal dette gå?! Tannlegetimen er forøvrig bare en vanlig kontroll, må jo benytte meg av det ettersom det i år er siste gang jeg får rabatt på det hos skoletannlegen. Håper flere enn meg selv kan krysse fingrene for at jeg ikke har hull, og at visdomstenna vokser opp riktig sånn at jeg slipper tidkrevende og dyre behandlinger i morgen. Forresten var det noe positivt som kom ut av legetimen i dag: blodprosenten viste at jeg ikke har anemi :)

Nå skal jeg derimot på jentekveld hos Linn Therese. Spise taco og se julefilm. Blir koselig å se både henne og Katarina igjen, i tillegg til å møte noen nye jenter som jeg tidligere bare har hørt navnet på.

1 kommentar:

Tone sa...

Oida.. Håper de finner ut hva som er galt da! Og jeg krysser selvsagt fingrene:)