onsdag 9. desember 2009

RETTELSE!

Jeg har tydeligvis det med å bare ha et klokkeslett inne i hodet og regne med at det er riktig klokkeslett. For de som velger å møte opp på Gardermoen, kan det nok være greit å vite at flyet er planlagt å lande der kl 16.10 på torsdag, dvs IKKE kl 17.55 som jeg annonserte. Hehe, at det er mulig å surre så mye. Nå har jeg i hvert fall utlevert denne beskjeden, og håper så mange som mulig tar turen.

Hvis dere ikke husker meg, så er dette sånn ca slik jeg ser ut. Dere må bare legge til ennå litt mørkere hår og pannelugg. Bildet er forøvrig det første jeg nå legger ut fra Machu Picchu. Fotografen er en meget hyggelig inder, Ravi, som jeg skal spise middag med neste gang jeg drar til London.

1 kommentar:

kjolberg sa...

Vettu.. hadde det ikke vært for eksamensprøve på torsdag og eksamen på fredagen skulle jeg så vært å møtt deg der Nina :D
Kanskje en av de du ikke trodde skulle dukke opp der, men jeg skulle så gjerne.. men det blir godt å få deg hjem.. så møtes vi vel kanskje allerede den 19 desember hos anette ? :)

Klem