fredag 1. januar 2010

2010

Nytt år - nye muligheter. Er det ikke det man sier disse dager.

Nyttårsaften skulle denne gang feires med "jobb". Hadde annonsert at jeg skulle være sjåfør, og det var jeg riktignok også meste av kvelden. Fra halv ett til halv sju kjørte jeg hele tiden. Skal love dere at det kan være litt slitsomt etterhvert. Nå har jeg derimot litt ekstra penger å rutte med framover. Før dette var jeg på fest med gjengen og spiste en fantastisk kalkun. All takk til de fantastiske jentene som vet hvordan man lager mat. Selve årsskiftet har aldri vært noe spesielt for meg og er stort sett forbundet med frykt for rakettene. I år opplevde jeg til og med å få en direkte mot meg også.

Nå er jeg sterkt redusert etter lite søvn, og ser fram til å bli ferdig med jobb i morra for å komme meg videre i planene om lesing til konte-eksamen i mikro 7. jan og i tillegg pakke til jeg skal flytte opp igjen til Bø. Som jeg gleder meg til å starte mitt nye strukturerte liv! Ønsker alle et riktig godt nyttår og satser på at 2010 blir enda bedre!

3 kommentarer:

Tone sa...

Sv: Hehe, det var ikke stygt ment altså! Blir bare litt svett av noen i den gjengen der av og til, jeg føler meg gammel;)

Jeg er veldig spent på Zumba jeg og! Jeg får bruke turen vår til høsten som motivasjon, det frister lite å være kvapsete og ekkel da:)

Iris sa...

Du må huske på å sove vet du. Holdt på å smelle i natt på veit hjem jeg da, så jeg burde nok ikke kjørt:P

Kose deg på jobb og med resten av ferien så sees vi vel hvertfall i Bø til uka:D

Anonym sa...

Ps. Det var vel like mye guttas innsats med den kalkunen. ;) Var tross alt de som passa på den mest omtrent :)

Katta