onsdag 6. januar 2010

sånn kan det gå....

Dette er så pinlig at jeg nesten ikke bør offentliggjøre det. I noen dager nå (i tillegg til litt i romjulen) har jeg smålest litt til konteeksamen i mikroøkonomi. Jeg strøk ikke første gangen, men fikk en karakter som i og for seg er en bra karakter, men ikke helt etter min ønskede standard. Håpet dermed på å kunne få den opp det lille hakket til å bli en B. På mandag skulle jeg være flink og sjekke når og hvor denne eksamenen skulle finne sted, og skrev det pent ned i almanakken min. Nå vet jeg ikke helt om jeg kan skylde på at almanakken er på spansk (selv om et tall er et tall på både norsk og spansk), eller om jeg skal være ærlig med både meg selv og dere og innrømme at jeg har skrevet ned feil dato. Kvelden min (etter bursdagsfeiring) skulle bestå av lesing, lesing og atter lesing. Nipugging rett og slett. Bursdagsfeiringen var middag på Fjoset (absolutt å anbefale hvis du er en tur i Bø), og der var det noen som nevnte at den eksamenen jeg var bombesikker på at ville foregå i morgen, faktisk var tidligere i dag. Nå kan jeg ikke annet enn å riste på hodet og se framover, feil kan vi alle ta, og jeg skal bare være overlykkelig for at dette ikke var en ordinær eksamen. Hei, jeg heter Nina, og jeg er et rotehue!

2 kommentarer:

Iris sa...

Det var god kake da:D

Tone sa...

Ånei, så kjedelig!!! Men men, sånt skjer:) Du overlever nok med en C også!