fredag 15. januar 2010

atsjoooo igjen

For n'te dagen på rad våknet jeg opp og følte meg litt groggy. I natt hadde jeg hatt vinduet på rommet mitt oppe i håp om at litt frisk luft skulle hjelpe. Dessverre så det ikke ut til å gjøre store effekten. Planene for dagen har derfor endra seg fra å være tre timer foretaksstrategi til å heller sitte og lese pensum i diverse fag. Jeg mener, hva er vitsen med å dra på skolen hvis en bare føler seg verre av å ikke kunne ha tryggheten av en seng rett i nærheten hvis en skulle bli dårligere. Nå kan jeg slappe av på hybelen, og etter hvert hjemme når det bare blir lyst nok til at jeg gidder å kjøre.

I kveld skal jeg kose meg med noe jeg ikke har kost meg med på lenge! En skikkelig jentekveld! Har invitert en del jenter hjem til meg for film og sleepover for de som skulle ønske det. I løpet av ungdomsskolen var dette en fast greie hos meg, og mitt i vår verste alder var det alltid mye sprøtt som ble snakket om, utfordringer som ble tatt på strak arm midt på svarteste natta og hemmeligheter som ble meddelt. Selv om vi nå er litt eldre tviler jeg ikke et sekund på at dette blir en vellykket kveld/natt. Satser bare på at alt av baskelusker på magisk vis hopper ut av kroppen min innen den tid sånn at jeg kan være helt i mine fulle fem.

Ingen kommentarer: