tirsdag 19. januar 2010

Min første award!

I dag fikk jeg min første award av kjære Trine Marie. Tusen takk!

Med awarden følger det en liten utfordring der jeg skal komme med 7 fakta om meg selv, og så sende awarden videre til 7 andre bloggere.

Fakta om Nina:
1. Jeg simpelthen elsker rosiner, og har nesten alltid en boks stående på hybelen.

2. Noe av det beste jeg vet med å reise er å prøve meg på nye språk.

3. Jeg er en perfeksjonist, og mye gjøres dermed best om jeg får gjøre det selv.

4. Har en tendens til å komme tre minutter for sent til alt jeg skal.

5. Jeg er så gammeldags at jeg elsker å brodere.

6. Trives så godt på skolebenken at jeg fort kunne blitt en evig student.

7. Ved store (og noen små) valg skriver jeg alltid opp for- og motlister.


Videre ønsker jeg å utfordre disse herlige personene:
Monica Christine, Marthe, Katarina, og eeeh ettersom de fleste av bloggene jeg følger med på enten allerede har fått denne awarden, er den type blogger som kun skriver for seg selv og ikke for leserne, eller ikke har hatt et innlegg på bloggen på noen måneder, og Siri ba meg spesifikt om å ikke sende awarden videre til henne, ser det ut til at jeg her må bryte utfordringen litt.

3 kommentarer:

Marthe sa...

Ooops, sorry Nina!! :P Det var ikke meningen! Men trodde jeg skrev det i det ene innlegget jeg? At man ikke burde lese videre eller noe. Jeg kan ha drømt. Men uansett, det er mange ting jeg IKKE har avslørt for deg ;) Takk for awarden :D

Marthe sa...

Hehe, jaja! Chuck Bass kan være litt av en distraksjon han. Bare ikke like mye som Jacob Black! ;) For en fantastisk gutt! (Jada, jeg er team Edward! I Bellas tilfelle. Jeg hadde definitivt valgt Jacob!)

Anonym sa...

Hmmm...jeg er ikke enig i det med tre minutter for sent ;-) klem fra mamma