onsdag 27. januar 2010

Ny kjekkas!

I vente på at det skulle bli sesongstart på mine faste serier (i USA altså, jeg er en typisk streamer), fant jeg en ny serie å se på: Glee. Denne har visst tatt USA med storm, og er nå også på norske TV-skjermer. Ikke sånn veldig god serie nødvendigvis, men må jo innrømme at jeg blir litt glad i de forskjellige karakterene. Spesielt en ny kjekkas.

(Bildet er lånt herfra).

I serien spiller han en gutt som i starten er en skikkelig tøffing og en ultimat badboy, når han så får vite at han skal bli pappa mykner han fort opp. Han er akkurat sånn et skikkelig mannfolk skal være: hard på utsiden, men myk på innsiden. Må jo også innrømme at jeg ikke blir mindre betatt av denne hunken når jeg finner ut at han er musiker i tillegg. (Oisann, der så jeg visst litt for lenge på bildet, på tide å tørke vekk sikkelet fra tastaturet.)

4 kommentarer:

Marthe sa...

Synes ikke han er så kjekk. Stygg er han definitivt ikke ;) Men ingen hunk. Men serien er fantastisk.

Tone sa...

Jeg har ikke sett på det, jeg.. Ser utrolig lite på tv, egentlig!

Sv: For å være ærlig, så bryr jeg meg fint lite om hvilken nettleser jeg bruker.. Har byttet til Firefox nå, og det funker fint:) Tusen takk for tilbudet, men det er ikke noe å stresse med:)

Iris sa...

Hehe, du får kose deg med han ;) Jeg skal ikke ta han fra deg gitt. Ikke helt min stil for å si det sånn...

Tone sa...

Sv: Ja, det er nok sant:) Jeg sover stort sett bare i undertøy, med mindre jeg er på besøk hos noen, men blir det altfor kaldt så skal jeg hoppe inn i en av t-skjortene hans!

Lykke til med oppgaven da:)