søndag 24. januar 2010

Verden har mistet en gledesspreder..

Jeg har aldri vært noe spesiell fan av å skrive RIP så fort en mister en kjent eller ukjent, men denne jenta fortjener det. Hennes navn var Lisa Arpi. Jeg studerte med henne i Buenos Aires og det var slik jeg ble så heldig å bli litt kjent med henne. Hun var alltid den jenta med det største smilet, og den tøffeste stilen. Hun kledde alt av klær: alt fra en guttete hiphop-stil til minikjoler. Lisa var en av de jentene som alltid gjorde nettopp det hun ønsket å gjøre, og det fungerte. Hun var godt likt av alle, og de første to månedene trodde jeg helt ærlig at denne jenta ikke kunne ha en eneste bekymring her i verden, for jeg hadde bare sett henne med et gigantisk smil hele tiden, akkurat slik dere kan se henne på bildet her.

Som dere kan se var hun ei nydelig jente, og utseendet gjenspeiler så absolutt personligheten hennes. Det høres kanskje ut som skikkelig klisje, men verden går virkelig glipp av noe uten henne her med oss. Jeg er evig takknemlig for at jeg fikk lov til å treffe henne, og det kom fort tårer da jeg leste om ulykken hun hadde vært i. Forrige onsdag skulle hun rekke et tog som var i ferd med å kjøre fra perrongen, og ble klemt mellom dørene før hun falt mellom toget og perrongen. Fallet førte til såpass store skader at foreldrene, etter samtale med legeteamet, bestemte at det i går var på tide å skru av respiratoren. Hvil i fred Lisa! Du er savnet av oss alle.

1 kommentar:

Wouter sa...

Just one day with you, is a memory for a lifetime.

Thank you Lisa and R.I.P.