fredag 6. november 2009

en litt annerledes kveld

Kvelden ble ikke slik jeg hadde sett for meg, langt ifra. Klokken 18 skulle vi jobbe med oppgaven, Tone, Christina og jeg, noe vi forsåvidt også gjorde et realt forsøk på. Kl 19 skulle Laura komme og hjelpe til, men hun ble forsinket og kunne ikke komme før hun skulle holde selve presentasjonen på Argentina-workshopen vi hadde i kveld. Neivel, men da ble det vel tid til oppgave senere tenkte vi. Hadde tidligere på dagen avtalt å ha vårt første møte angående den neste oppgaven med studielederen vår Christian, etter workshopen. Den som dro fra huset vårt uten å ha hatt møtet med oss, jo det var Christian. Derfor sitter vi nå og er litt irriterte på ham, han hadde nemlig tidligere glemt å svare på forespørsel fra oss ang et møte denne uken, og dette tidspunktet var dermed noe vi bare hadde måttet ta oss til takke med. Angående nåværende oppgave, ble det til at vi gjorde et tappert forsøk på å få den ferdig i løpet av en halvtime. Ifølge Christina og meg mangler oppgaven fremdeles viktige deler, selv om den av gruppen generelt er sett på som ferdig. Som et tappert forsøk i å bestå sitter jeg nå her, alene på et studierom i huset vårt. Fra verandaen ovenfor meg hører jeg at alle "samboerne" og vennene mine sitter og spiller gitar og har allsang. Skulle gitt nesten alt for å få sitte der oppe og nyte den stunden med dem, men pliktoppfyllende som jeg er ofrer jeg min egen midlertidige lykke for å få ferdig oppgaven (til et fullverdig godt resultat) i løpet av nattetimene som er igjen. Min andre natt med lite søvn :S Jaja, får bare håpe det viser seg å ha et godt resultat.

Ingen kommentarer: