tirsdag 24. november 2009

Jeg var ikke der!

Leser nå på vg at det har vært litt problemer med slagsmål på noen kamper her i Buenos Aires. Vil bare betrygge alle kjente og kjære om at jeg selv ikke har vært på fotballkamp nå, og uansett er vel ikke Boys - Rosario Central og Huracan - San Lorenzo akkurat kampene en vil se, når det er helt tydelig at River er laget!

I stedet for å være på fotballkamp har jeg i kveld fått med meg en stor kulturell begivenhet, et trommeshow! Ikke et hvilket som helst, men selveste La Bomba del Tiempo. Skal visstnok være helt fantastisk, men må innrømme at til tross for at det hørtes bra ut, var det ikke helt min ting. Måtte uansett dra tidlig derfra for å rekke avskjedsmiddag med 13 jenter. Dere kan tenke dere at vi sannsynligvis var litt av en plage for de andre i restauranten der vi sitter og gapskratter av gode minner, dårlig hårklipp og velting av glass. Kommer til å savne denne jentegjengen, men satser på at vi vil ses igjen :) Det må man bare! Fant også ut at det er svært begrenset med mennesker i huset her når jeg kommer tilbake, noe som blir rart og merkelig ettersom jeg da skal bo i Pichincha de siste nettene. Jeg vil ikke at folkene her skal dra, men vet at det er bedre for meg om dem drar først enn om jeg skal dra tidlig og tenke på alt det de gjør uten meg.

Ingen kommentarer: