torsdag 5. november 2009

flittig student

I dag har jeg jobbet med skole fra ca kl10, til tja.. sitter igrunn nå kl 21.15 og er enda ikke ferdig med arbeid. Når det bare nærmer seg deadline på ting, da er Nina i skuddet. Som dere forstår, kanskje ikke en av de mest innholdsrike dagene. Har fram til nå jobbet med gruppearbeid, for å rekke deadline på fredag. Utover kvelden nå må jeg sitte så lenge det tar for å bli ferdig med en presentasjon jeg har av en tekst på seminar i morgen. Teksten dreier seg kort fortalt om "green marketing", og mange teorier rundt dette, prøvd å finne passende eksempler til disse teoriene, men uten noe nevneverdig resultat.

Tror mange skulle likt å være flue på veggen når vi hadde gruppearbeid tidligere i dag. Samtlige er lei av temaet oppg handler om, og oppgaven generelt. Tomme (og dumme) i hodet forsøkte vi å skrive noen setninger. Problemene oppstår kjapt da vi alle er ganske språkforvirret når vi daglig går rundt og veksler mellom norsk/dansk, engelsk og spansk, og det ikke gjør ting lettere at det ordet vi leter etter ikke dukker opp i hodene våre på noen av disse språkene. Et skritt nærmere et fullverdig produkt kom vi likevel :)

Magen rumler litt selv etter at jeg har kost meg med en biff jeg tok med meg fra kafe i nærheten, til den nette sum av 25 kr. En skal ikke klage på prisene her i hvert fall. Har riktignok smakt bedre (og definitivt større) biff her, men som hverdagsmat og til den prisen er jeg rimelig fornøyd. En annen ting som også gir meg litt ekstra glede av å være nettopp her er at jeg slipper alt det kjaset og maset om svineinfluensa, ønsker jeg å komme vekk fra svineriet, er det jo bare å ikke nærme meg nyhetskilder på internett.

Gratulerer med den første snø der hjemme i Skien! Kjør forsiktig på glatta!

Ingen kommentarer: