søndag 15. november 2009

sol og sommer

Nå kan jeg vel offisielt påstå at sommeren har kommet til Buenos Aires, selv om det fremdeles er to uker til den første offisielle sommermåneden. Vi hadde en liten storm her en natt, som endte i en litt kjølig dag i går. I dag derimot kan vi friste våre norske venner og familie med fint fungerende gradestokker som viser rundt 30 grader.

I dag har jeg faktisk fått gjort noe på gruppeoppgaven vår. Var dermed svært stolt av meg selv en liten periode. Nå derimot har sola kommet og produktiviteten er dermed betydelig lavere, faktisk nærmest ikke-eksisterende. Dessverre. Likevel må jeg nå presse meg til å skrive minst 500 ord til.

2 kommentarer:

Tone sa...

Åh, det hørtes deilig ut! Ikke det med skrivingen da, men resten;-) Nyt det!

Tone sa...

Sv: Haha, ja, Christian også! Han holder på å fikse strøm og lys til mamma og pappas nye garasje nå, de er flinke til å benytte seg av ham;-) Men sånn blir det jo bare, de hjelper oss med noe, og vi hjelper dem med noe.

Og ja, jeg syns det var en god anledning til å få sagt det til folk, og kanskje gi noen en liten påminnelse:-)