søndag 1. november 2009

senga i dag også

Planen var å dra på marked i San Telmo, en barrio her i byen, men ettersom det høljer like mye ned i dag som i går og formen men ikke akkurat er bedre, ser det ut til at jeg holder senga enda en dag. Våknet opp med en hals som ikke kan bestå av annet enn sandpapir, og hodet mitt er fortsatt som en stor tom dott. På toppen av det hele våknet jeg med strekk i ene leggen, får det hele tiden her. Noen som har et godt tips til hvordan en ikke får strekk?

På den positive siden slipper jeg å ligge inne i senga og se ut på en strålende vakker solfylt dag, er bra timet at jeg blir syk samtidig som været er ubrukelig. Nå har jeg ikke dårlig samvittighet når jeg tar meg tid til å se den nyeste episoden av gossip girl heller.

2 kommentarer:

Tone sa...

Sv: Hehe, det går selvsagt bra! Jeg har kopiert den fra en annen blogg..;-)

Heia Odd ja, selv om det ikke ble mer enn uavgjort i dag. Jaja, et fint "takk for sist, og god tur ned" til Bodø/Glimt ble det jo uansett:-)

Håper alt er bra i det store utland!

Monica Christine sa...

Hei på deg :) Takk for kommentar på min blogg, veldig kjekt at du likte den. Når sant skal sies har jeg aldri sett din før, men nå skal jeg jammen santen følge med. Du er i Buenos Aires og greier, så utrolig spennende. Jeg er misunnelig, haha. Og foresten, det er fullt lov å ligge i sengen og kose seg med gossip girl ;) Ha en perfekt dag videre, og lykke til med liste-skrivingen. Jeg gleder meg til å lese :)