mandag 23. november 2009

new moon

Har noen av dere noen gang dratt i bursdagsmiddag uten selve bursdagsbarnet til stede? I kveld var første gangen jeg opplevde det, men sånn går det nok når bursdagsbarnet tar feiringa en dag for tidlig. Vi andre nøt fantastisk middag på Hard Rock Cafe. Etterfulgt av en film jeg har gledet meg til å se en stund: new moon!

Hva kan jeg si? Må vel bare innrømme at jeg er bitt av basillen. Likte den første filmen i twilight-serien, men hadde ikke troa på at den andre skulle leve opp til mine forventninger. Uten å røpe noe for de som ennå ikke har sett filmen må jeg bare si, for en avslutning! Har lest litt anmeldelser, og er det en ting jeg har fått med meg er det hvor opptatt alle har vært av overkroppen til han som heter Jacob i filmen. Har til i kveld aldri opplevd å være interessert i muskuløse gutter, men da Jacob dro av seg skjorta skal jeg love dere at jeg ikke var den eneste jenta i salen som måtte gispe etter litt luft. Har vært en trofast Edward-fan, men nå har han virkelig fått hard konkurranse. Jacob kan få lov til å komme og redde meg fra vampyrer når som helst! *stjerner i øynene* Jeg er derimot så heldig å ha en egen personlig muskelbunt som blir plukket opp i Oslo 18. desember. Skypet med ham i går, og må innrømme at det er utrolig hvordan en fyr kan forandre seg i militæret, og det bare i løpet av et snaut år. Klarer ikke å si helt hva som er forandret, men noe er det riktignok.

Nå blir det oppgaveskriving utover natta! Belønningen for å være flittig student skal bli å legge meg inn i senga og drømme om muskelbunten (enten det er Jacob eller Jonas).

1 kommentar:

Tone sa...

Ja, det skjer et eller annet med gutter i militæret altså.. Får håpe det er noe positivt i Jonas sitt tilfelle da;-)

Jeg er kanskje den eneste i verden som verken har lest eller sett Twilight. Ikke er jeg interessert i vampyrer, og jeg syns DEFINITIVT ikke at noen av guttene er kjekke. Enten har jeg dårlig smak eller så har alle andre det, og jeg velger selvsagt å tro at det er alle andre!

Bursdag uten bursdagsbarn? Den var ny..;-)