fredag 6. november 2009

sliten, men stolt

Ei jente gjør det ei jente må gjøre. Klokken ble både 1, 2, 3, 4 og til slutt halv 5 i natt før jeg la meg. Da var jeg mer enn klar for litt søvn, med ekstra trykk på litt. Halv åtte ringte nemlig vekkerklokka mi, etter å ha slumret i 20 min fant jeg ut at det virkelig var på tide å komme seg opp. Det var klart for et halvveis gruppemøte. Christina og jeg skulle se om det jeg hadde skrevet i løpet av natten var brukbart, og kom fram til at det meste var bra. Skriver ikke om min mangel på søvn for å få medlidenhet, men heller fordi jeg er stolt over innsatsen min i forhold til skole de siste dagene og ønsker å dele dette med mine kjære lesere. Trodde gnisten min til slike skippertak hadde forsvunnet, men overrasket kan man visst bli.

Etter det lille "gruppemøtet" i dag tidlig dro jeg for å hente en kopi jeg hadde tatt av en filosofisk bok skrevet av Amartya Sen, og videre til Jardín Zoologicó. Med unntak av Pumba, fant vi hele ensemblet fra løvenes konge. Var til og med to forskjellige løvetyper på plass (trodde det bare fantes en jeg). Rafiki var også tilstede. For kun 6 ekstra pesos (9NOK) fikk vi til og med se et lite show med sel og sjøløve. Slenger inn noen bilder fra dagen.






Dette er forresten det som skiller oss mennesker fra apene. Vi driver ikke med sånt som dette:

Ingen kommentarer: