onsdag 18. november 2009

håret mitt

Er det en ting jeg aldri finner ut av her i livet så er det hvordan håret mitt skal være. Trodde jeg fant min ultimate geniale frisør i Bø, men på andre klippen følte jeg det ikke som like vellykket. Som mine trofaste lesere har fått med seg så har jeg blitt brunette etter at jeg kom hit. Fargen var permanent, noe man nå ser i form av kommunegrått hår på toppen, og fint brunt hår lengre nede. Jeg innså i går når jeg studerte speilbildet mitt i en heis med veldig sjenerende lys at noe må gjøre før jul. Men hva??

Skal jeg prøve å bli blond igjen? Dvs risikere å få et skikkelig gulskjær i håret.
Skal jeg vente til jeg kommer hjem og ta midlertidig farge på etterveksten?
Skal jeg farge håret brunt på nytt igjen her nede, dvs med permanent farge?

Når det kommer til luggen min er den like vrang å bestemme utseendet på, som fargen på håret. Skal jeg ha lugg? Altså skikkelig lugg, slik jeg har på det nederste bildet? Eller skal jeg dytte luggen til siden slik jeg har gjort det siste året?

FØR


ETTER


Noe må gjøres med håret uansett, så er det opp til dere hva som skal bli gjort!

1 kommentar:

Iris sa...

Håret mitt lever sitt eget liv, så du har min sympati. Tror det har vokst 3-4cm siden jeg klippet det :O
Hva med en kortere lugg? Da kommer ansiktet ditt litt mer frem?