torsdag 26. november 2009

endring i reiseplaner

Da jeg skulle sjekke inn i dag tidlig fikk jeg beskjed om at de ikke kunne slippe meg inn i Peru uten at jeg hadde en returbillett ut av landet. Reiseplanen ble dermed litt endret og Lake Titicaca/Puno maa derfor tas paa neste tur. Tar fly fra Cuzco tilbake til La Paz paa sondag, og deretter direkte ot Uyuni (hvis jeg faar lov til det da). Mye styr og greier dette her. Hjalp ikke akkurat med litt hoydesyke paa gang heller der jeg sto i en halvtime og snakket med mannen bak disken, mens jeg konstant hadde feber og kaldsvettet i tillegg til en smule med kvalme. Naa skal jeg derimot se positivt paa det! Jeg har sannsynligvis spart penger paa aa ta fly tilbake, og jeg faar i tillegg bedre tid til resten av ruta mi! Hoydesyken gir seg forhaapentligvis etterhvert.

Ingen kommentarer: