søndag 29. november 2009

La Paz igjen

Tydelig at kveldene er verst for meg, og sannsynligvis ikke beste tiden aa blogge paa. Gjor jo bare min kjaere mor bekymret av slikt. I dag er jeg derimot klar for aa legge verden for mine fotter igjen. Skal dra til den bolivianske delen av Lake Titicaca, naermere bestemt byen Copacabana. Planen er aa dra videre enten til Jujuy, Salta eller Asuncion (Paraguay) paa tirsdag.

Foler meg omtrent kriminell hver gang jeg skal ut og fly her! Blir forhort om hvor jeg skal og hvor lenge jeg skal bli, de vil vite transportmidler og rett og slett alt. Alle blir ogsaa sjokkert naar de finner ut at jeg reiser alene, og faar alltid sporsmaal om alderen min, noe som bare gjor de enda mer sjokkert fordi den ikke passer helt med utseendet mitt. Men jaja. Naa er jeg ikke paa tur for aa sitte og skrive blogg, saa det er nok dermed paa tide aa komme seg ut av flyplassen og oppleve verden!

Ingen kommentarer: